Pengagalen..

godmorgon. jag tror att mitt liv kretsat alldeles för mycket runt pengar den sista tiden.. jag drömde om pengar inatt! då har det gått långt, alltså. haha. det var väldigt läskigt.. jag var helt säker på att jag hade flera tusen på kontot, men när jag skulle ta ut pengar till tåg till johan så fanns inte ett öre! det var jättehemskt. haha.

nu sitter jag nere på mitt rum och fryser fingrarna av mej. det är sviiinkallt. men sitta vid datorn ska jag. absolut. just nu sitter jag och lyssnar på cobrastyle och äter min andra frukost. orkade knappt äta nåt förut så jag äter i två omgångar istället. haha.

idag ska jag nog inte göra speciellt mycket, tror jag. ska nog mest sitta framför datorn hela dagen. är ensam hemma hela dagen, nämligen. mamma och pappa jobbar och vikke är inte vaken än och typ såfort han gör det ska han åka till tranås (?) på hockey.

förresten så tror jag att min kära mor kommer tycka att det blir ganska skönt när jag tar mina kaniner och åker tillbaka till gamleby. bosse har hämligen gnagat sönder hennes blomma i biblioteket. haha. han har liksom inte ätit lite på bladen som typ katter gör.. nej, alla grenar förutom själva stammen är borta. haha. jag säger ju att det är en atletkanin.. jag fattar nämligen inte hur han kom i krukan överhuvudtaget.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback