Övernattning hos syster

på eftermiddagen igår kom matilda och hämtade mej. då åkte vi först ner och hämtade varsin pizza och sen åkte vi hem till henne. runt sex åkte vi bort till annelie och anders där det hölls på att packeteras vildsvinskött. 125kg är väldigt mycket när det ligger på ett bord, kan jag säga. hehe. så både jag och matilda fick med oss en del hem. så himla gott så :) vid åtta åkte vi bort till alex och robins hus och tittade hur långt dom hade kommit och hur det blir och sådär. jag har ju inte varit borta där förut, men det var väldigt fint. det blir nog riktigt bra när det är färdigt :)
efter det åkte vi hem och packade om det köttet som vi köpt och sen satte vi oss framför tvn. vid elva ungefär gick vi upp och la oss (adam var och festade så jag sov uppe hos matilda) och pratade och så. somnade framåt halv två ungefär.

efter vi ätit frukost idag åkte vi bort till emelie en sväng och fikade lite. så trevligt så. var så länge sen jag träffade henne ;b efter det åkte vi hem och åt lite vildsvin till lunch. sen kom mamma och pappa så då tog vi alla tre hundar och gick ut och gick en sväng. såå skönt att få röra på sej lite :b

nu har jag precis kommit hem. har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, riktigt, men vi får väl se vad det blir. nu ska jag iaf läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback