Övernattning hos syster och edsbybesök

igår efter matilda slutat jobba följde jag med henne hem. först lagade vi lite mat och sen satte vi oss och spelade lite mariokart och åt fruktsallad och hade det väldigt trevligt :) vid halv tio eller nåt satte vi oss och började pussla. matilda gav upp ganska snabbt men jag satt till halv tre. hehe. det är ju så svårt att gå därifrån :b

imorse gick vi upp strax efter nio. efter vi tittat på top model tog vi oss en promenad i kylan. men det var skönt att röra på sej iaf :) när vi kom hem fortsatte jag att pussla och blev fast där tills jag hade lagt färdigt hela pusslet. hehe.

resten av dagen har vi mest tagit det lugnt. mamma kom och hämtade mej strax innan åtta, så nu har hon, jag och pappa legat i sängen och tittat på tv. just nu sitter vi allihopa och väntar på att kats ska komma :D dock kommer hon runt ett :b tyvärr är det bara hon.. hade ju gärna sett att hennes dotter hade följt med :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. har ju, som vanligt, ändå inget vettigt att skriva. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback