Möbelflyttning och hårfärgning

hejhej. kvällen igår var riktigt trevlig. vi åt gott och pratade massor och så. riktigt lyckad kväll, faktiskt :)

hittills idag har vi bärt massa möbler och hållt på i vardagsrummet. pappa ska snart börja måla taket där inne och så, så vi måste ju få ut så mycket som möjligt.
just nu sitter jag med färg i håret och väntar på att tiden ska gå. förhoppningsvis blir det bra, men det brukar det ju bli. haha :)

lite senare i eftermiddag ska iaf jag och kanske mamma åka till lisa hast och dricka lite kaffe. jag har ju inte sett hennes nya lägenhet så det måste jag ju göra :) och efter det sen så åker jag tillbaka till gamleby. jag fattar inte att helgerna alltid går så himla fort. känns inte som att jag hinner komma hem innan jag ska åka igen :b menmen, det är som det är med det.

nu ska jag läsa lite bloggar medan färgen verkar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback