Massa plugg hela tiden..

goddag. igår var vi på kalas hos matilda och adam eftersom dom fyllt år. det var riktigt trevligt faktiskt :) efter det fick jag och matilda ett infall och bestämde att jag skulle sova över där. haha. hade ju inga kläder eller någonting med mej, men det fick gå ändå :b på kvällen spelade vi lite wii, satt och pratade och tittade på film och åt morötter och dipp. väldigt trevligt. tack så mycket :)
imorse kom mamma ut och hämtade mej. eller först fick hon komma in med kläder så att jag hade något rent att ta på mej. haha. efter det skjutsade hon mej till gamleby.

idag har det varit en väldigt bra dag. på samhällen gjorde vi ingenting. så det blir till att plugga på provet på egen hand ;b på svenskan fick jag bla reda på att jag fick mvg på det talet jag höll om dödshjälp. han tyckte att det var kanonbra och att jag fångade åhörarna och hade bra argument både för och emot och så, så det kändes bra :)
efter det pratade jag med ola och fick reda på att jag fick mvgmikrobiologitentan, vilket innebär att jag kommer få mvg i slutbetyget! jag kan säga att det trodde jag verkligen inte. blev helt chockad när han sa det :D

på projektarbetet idag gick jag och nadja ner till biblioteket på byn. dom hade inte så mycket böcker till mej men dom skulle ta hem, så jag jobbade med samhällen istället :)

nu sitter jag hemma i min lägenhet och ska snart fortsätta plugga. behövde bara en paus, kände jag ;b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar också. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Wuhuu!Jag fick också MVG på microbiologin:D underbart!

Postat av: Denise

Jaa, vi bara äger:D Designen blev bra men bilden blev helt suddig:S haha

2009-01-26 @ 18:41:34
URL: http://deniseekenman.blogg.se/
Postat av: Läromästaren (fast det vete fn i mikrobiologi)

GRATTIS! Till ytterligare ett par MVG:n.

Skoj att ditt "tal" om dödshjälp blev så bra.

Skulle faktiskt vilja höra det oxå.



Ha det bra!

2009-01-26 @ 19:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback