Klippning

Nu har jag precis kommit hem från frisören. det blev lite kort, men jag hade ju inte så långt innan, så det är ju inte så konstigt. haha. nu är det iaf snaggat på sidorna och så har jag lång lugg och långt i nacken. låter jättefult, jag vet.. men det är snyggt :) men varför är det alltid så, iaf för mej, att varenda gång man klipper sej så inser man hur mycket man behöver färga håret. haha. det slår liksom aldrig fel. och jag menar, det är inte många veckor sedan jag färgade nu, men det märks ju inte :b så imorrn ska jag åka ner till downstairs och köpa mej nån snygg färg, tänkte jag.

just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. blir plankstek idag. mumma :D efter det kommer sara in hit. vi ska naturligtvis titta på let´s dance och lite sånna saker :)

nej, nu ska jag gå ut i köket, och förhoppningsvis går tiden jättefort då. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback