Jobb

hejsan. jaha, såg ni let´s dance igår? jag satt bänkad kan jag säga, och jag var riktigt imponerad. jag tyckte att dom flesta gjorde väldigt bra ifrån sej för att vara första veckan :) jag tycker det är så himla roligt att följa ett sånt program och se hur dom utvecklas från gång till gång :)

idag var det jobb som gällde. vid klockan elva hade vi haft fyra kunder eller nåt. var hur dött som helst. haha. men vid klockan kvart i ett.. ja, då passar det minsann att komma. det var helt smockat med folk tio över ett :b sååå tråkigt. jag förstår inte hur folk tänker alltså. vi vill gå hem från vårt jobb precis som alla andra :b
men tack vare att det varit så lite folk har vi kunnat börja inventera lite så har vi lite gjort inför imorrn. känns ganska bra. kommer nog inte ta lika lång tid som förra året för nu hade dom förberett mer och så, tydligen :b

nu sitter jag här och funderar över vad jag ska göra. jag orkar inte riktigt med någonting. johan är hur sjuk som helst så han orkar ju inte heller nåt. man kanske skulle ta och lägga sej och läsa en sväng? japp, så får det bli. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback