Jag har tråååkigt..

sådär, nu är hårfärgen klar. det blev väldigt bra faktiskt, måste jag få säga :) dock har jag inte gjort mej iordning nåt, så ni får inte se hur det ser ut. haha.

just nu sitter jag och väntar på att lunchen ska bli klar. fläskfilé och rotfruktsgratäng.. japp, det är min mamma i ett nötskal det ;)

alltså, jag har så himla tråkigt.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på :b kanske skulle ta och övningsköra en sväng? ja, vi får se sen efter maten. nej, nu ska jag gå och göra nåt annat. haha. roligt inlägg, detta va? ;b

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Haha, nej du det tror jag knappast ;P



jao ska försöka hinna med det. men jag sa ju att du var tvungen välja ut bilder först och berätta hur du vill ha det...

Postat av: Anonym

Svar: Jo men jag vet ju inte vad du vill att det ska stå osv...

2009-01-18 @ 21:18:25
Postat av: Anna

Nu har jag suttit och pillat ihop en header iaf, sen om den duger det vet jag inte. Eftersom att du aldrig är inne på msn har jag inte kunnat skicka :P

2009-01-18 @ 23:42:35
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback