Inskriven på körskolan

i skolan idag började vi på både kemi B och engelska B. just nu känns det som att det kan bli två bra kurser, frånsett att jag hatar kemi dårå, men ändå. haha. min klass och min lärare gör att det är helt okej iaf.

efter skolan så städade jag och johan lite. skönt att få hjälp med det. allting går ju så himla mycket fortare då :) efter att vi ätit gick vi bort till körskolan och skrev in mej och så bokade jag en körlektion ;b så nästa torsdag
ska jag köra en lektion för första gången. kommer nog bli intressant. haha.

nu har vi precis ätit rostade mackor och druckit o´boy. vet inte när jag gjorde det sist.. så jääävla gott :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att du har skrivit in dej på körskolan!

2009-01-15 @ 08:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback