I åtvidaberg

godkväll. imorse gick jag upp och gjorde mej iordning vid åtta. strax efter nio åkte jag och mamma ner till stan. bla var vi på albins och beställde möbeln till vardagsrummet och bestämde vad vi ska ha för tapeter. det kommer blir riktigt jävla snyggt alltså :)

efter det åkte vi hem och jag packade det sista. kvart i ett åkte jag, mamma och sara mot åtvidaberg eftersom jag ska vara hos johan till på söndag. dock fick vi köra i 40-50 hela vägen.. det var snorjävlahalt. men vi hade ingen tid och passa så vi hade det riktigt trevligt i bilen. haha.

nu i eftermiddag har vi inte gjort speciellt mycket. suttit och pratat och tittat lite på tv och sånna saker.

förut fick jag reda på att jag ska jobba även på söndag. vi ska tydligen inventera så då ville dom ha hjälp, och pengar tackar man ju inte nej till precis. det tråkiga är bara att det tar hela jävla dagen. vi börjar vid sju och jobbar minst tolv timmar :b jag tänkte faktiskt att jag skulle ta och kolla upp om jag har rätt att få ob under dom timmarna. det borde jag allt kunna få, tycker jag, och det vore ju inte helt fel ;b

nej, det ska jag faktiskt gå och kolla nu. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu blit jag ju jättenyfiken på vad ni beställt för tapeter :)

Det är ju bra att du har lite jobb så du får in extra pengar till er resa...Lyckost er förresten, tänk på mig som inte har varit utomlands alls :(

Postat av: Anna

Mäh, det är ju jag som ska tacka för att jag fick chansen att fota dig och få så många fina bilder som jag kan använda till t.ex. headern :)

2009-01-08 @ 21:34:05
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback