Hemma i Vimmerby

hejhej. jaha, idag har jag jobbat. gick bra, faktiskt.. rullade på som vanligt :b
när jag slutade kom mamma och hämtade mej och vi åkte hem till vimmerby. när vi kom hem var det bara att vända i princip för att åka på kalas hos anna. kom hem precis nu. har varit trevligt, faktiskt :) jag har inte varit där sen dom gjorde om i hallen och allt sånt, men det blev jättefint! en sån oerhörd skillnad. och matilda, jag håller med mamma.. ni borde måla er hall ;)

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, faktiskt. får se om jag vill hitta på nåt eller om det bara blir till att sitta framför tvn :b eller ja, ligga blir det ju, eftersom tvn i vardagsrummet tillfälligt är borta i och med renoveringen ;b

nej, jag har verkligen ingenting vettigt att skriva känner jag, så jag ska nog läsa lite bloggar istället. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback