Gör din egen müsli

hejhej. nu har jag och kajsa precis varit ute och gått en rask promenad. var ute i 45 minuter. väldigt skönt :) just nu sitter jag och tittar på top model och äter fil, müsli och blåbär och hallon. sååå gott :) var på ica förut och där har dom så man får blanda sin egen müsli. var tvungen att testa även att jag redan har en annan som står i skafferiet. hur som helst, så har jag i pumpakärnor, linfrön, solrosfrön, quinoaflingor, branflingor, torkad banan och så var det nåt mer jag inte kommer ihåg namnet på. hehe. men det blev väldigt, väldigt gott, iallafall :)

imorrn börjar inte jag förrän klockan tre. så ikväll tänkte jag vara uppe länge och titta på ännu mer sex and the city-avsnitt. så ska jag ta mej en sovmorgon imorrn och sen plugga i massa timmar :b låter inte det bra? det tycker jag iaf.

nej, nu är reklamen slut. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback