Första skoldagen

jaha, då var första skoldagen för den här terminen avklarad. har varit en väldigt skön dag, måste jag få säga. dessutom har vi så himla slappt schema, så det är ju inte helt fel, det heller. hehe.

idag slutade vi vid två och då gick jag och anna och handlade lite och sen gick vi hem till mej och satte igång och började plugga mikrobiologi. vi har en hemtenta som ska vara inne på fredag nämligen :b vid sex ungefär tog vi en paus och lagade mat. fick bli vildsvinskotletter med klyftpotatis och beasås :) det var jättegott, måste jag få säga. efter det pluggade vi lite och nu har vi suttit och gaggat lite i några timmar. så det har varit en väldigt trevlig eftermiddag, måste jag få säga. skönt att ha gjort tentan. vi är inte riktigt färdiga, men det är inte speciellt mycket kvar :)

nu ska jag läsa lite bloggar, tänkte jag. känns som jag inte gjort det på länge så jag har massor att ta igen. haha. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha :) det känns skönt att veta! men just nu har jag varken tid eller råd tyvärr.. men det ska vi allt fixa! har vi sportlov samtidigt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback