Film, skola och gym

igår efter skolan när jag och johan ätit och så kom elinor hit och tittade film med oss. först såg vi jumanji, den när en pojke hittar ett spel och så kommer det massa vilda djur och grejer. jättebra iaf. men den var med humoristisk nu än när man var liten.. då var den bara jätteläskig. haha. efter det såg vi den oändliga historien. den med den flygande typ drakhunden. den har jag bara sett på typ tio minuter på tidigare. men den var bra, faktiskt :)

idag började inte jag skolan förrän halv ett så jag hade lång sovmorgon och låg och tittade på tv och så. så skönt så :) först hade vi kemi och det gick inget bra alls. alla var ofokuserade och vi gjorde ingen nytta alls. efter en och en halv timma gav roy upp och lät oss gå. det är ju tur att han tycker så mycket om oss och att vi faktiskt brukar vara duktiga :)
efter det hade vi engelska. då tittade vi på döda poeters sällskap. väldigt bra film hittills :)
när engelskan var slut gick jag och elinor ner till gymmet. såå sköönt :) dock känns det nu att jag körde väldigt mycket armar idag. kunde knappt hålla bosse förut. haha.

just nu sitter jag och johan och väntar på att maten ska bli klar. vi är jättehungriga båda två. nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan maten. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha va gullig du är :) Tack så mkt.



va fint det blev med headern förresten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback