Bosse-bus är dålig..

jaha, då sitter man här med tårar i ögonen och är orolig över sin kanin. bosse har blivit sådär dålig i magen igen som han var för ett tag sen. annars har han varit konstig någon gång ibland, men nu har han varit dålig enda sedan i söndags. dessutom verkar han väldigt hängig och leker inte eller någonting. men mamma och jag har bestämt att jag ska ta bort alla grönsaker och så ska jag köpa nytt hö. förhoppningsvis blir det bättre om några dagar.. annars vet jag inte vad jag tar mej till...


Kommentarer
Postat av: mamma

Är han inte bättre i morgon så ringer du veterinären! KRAM

2009-01-15 @ 19:25:24
Postat av: cottonkitsch

En sådan raring! hoppas han blir bättre

Postat av: sofia

stackarn :(

2009-01-23 @ 08:33:02
URL: http://fiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback