Bettan tycker om min matta?

goddag. idag tog jag och johan en ordentlig sovmorgon. gick upp vid klockan tolv ;b men båda två har sovit oerhört dåligt inatt så det behövdes, kan jag säga.

pratade precis med min syster. hon hade varit hemma hos oss precis och pratat med bettan :) eftersom hon inte är jättevan så är det svårt artt tolka vad djuren vill säga, men jag tror att vi har kommit fram till att hon tycker väldigt mycket om min vardagsrumsmatta. haha :) hon är nästan alltid på den och verkar faktiskt tycka om den. sen vet jag inte riktigt hur man tolkar det när allting är rosa, men jag har ju sagt till mina kompisar och så att jag tycker att bettan ser rosa ut, så det kanske kan ha nåt med det att göra? eller?

nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen, tänkte jag. i eftermiddag ska jag och johan göra pizzadeg och efter det ska jag ge mej på att göra brulépudding. jag har aldrig gjort det förut och har aldrig sett nån som gjort det heller, så det kan ju bli spännande. haha. men misslyckas det så gör det, det är ju inte hela världen ;b

nej, nu ska jag hoppa in i duschen, som sagt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Jaa, va glad jag blir när du säger så! Det håller jag med om! :D

Postat av: skinnytoast

gott med pizza=)

2009-01-09 @ 16:53:20
URL: http://skinnytoast.devote.se
Postat av: linnea

Hoppas du har haft en bra dag, jag har en lista på min blogg om du gillar sånt, kommentera gärna och säg vad du tycker om den :) ha det bäst

2009-01-09 @ 19:17:58
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få GRATIS biobiljetter och GRATIS presenkort på affärer som Kicks, Hm, MQ osv?

Bli medlem på gratisbio.se genom den nedanstående länken och börja samla poäng du med!

Du kommer bli förvånad över hur lätt det faktiskt är! Och framför allt så är det gratis! =



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=77021

2009-01-10 @ 00:01:55
Postat av: emma

trevlig blogg du har!

2009-01-10 @ 01:52:05
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback