Beställt tapet och golv

goddag. idag har jag, mamma och pappa varit nere på stan en sväng. först gick vi och köpte en hårfärg åt mej och efter det gick vi till albins och beställde tapet och golv till vardagsrummet och så köpte vi, eller dom snarare, färg till taket och så :) vi kommer garanterat få landets snyggaste vardagsrum. haha. till pappas förtvivlan, dock ;)

nu har jag och mamma precis gjort en kladdkaka med mörk choklad och valnötter. annelie och anders kommer hit ikväll så vi ska äta den till efterrrätt. förhoppningsvis blir det en trevlig kväll ikväll också :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mej en sväng. är hur trött som helst :b hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

saknar er !

2009-01-17 @ 17:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback