Besök av syster

hejhej. på eftermiddagen igår kom matilda till mej för att hålla mej sällskap. jag skulle gått under om jag varit hemma själv :b tack så jättemycket :) på kvällen verkade bosse piggare faktiskt, och det var inte förrän imorse jag fick torka upp nåt, så det känns lite bättre iaf.

vid fyra igår satte jag och matilda igång och göra en vildsvinsgryta. varken hon eller jag har gjort nåt liknande förut, så det var lite spännande. och vi blev positivt överraskade när vi smakade det, för det såg inte så gott ut som det faktiskt var. haha.

efter det åkte vi bort till stallet till elinors häst som matilda pratade med. det gick jättebra :) och hon har fler djur att öva på där ute så hon kommer bli jätteduktig sen ;)

när vi kom hem satte vi oss och tittade på en film och lite så. somnade vid tolv ungefär, tror jag. var en riktigt trevlig kväll :)

idag har jag varit i skolan. har ju bara en lektion idag, så det känns ju lite onödigt. menmen. efter det gick jag och pratade med per-arne så nu är det fixat att jag ska tenta  upp mitt traktorbetyg i vår. fick ju "bara" vg i det eftersom jag var borta så många gånger så att jag inte hann göra alla moment :b men som sagt, det ska vi fixa sen, så det blir ju jättebra :)

nu sitter jag hemma hos mamma och pappa. har precis ätit lite och druckit kaffe. ska nog gå och sminka mej snart. ska klippa mej i eftermiddag :) men först ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback