Äntligen helg

hejhej. efter skolan idag satte jag och johan oss på tåget mot åtvid. när vi kom fram åkte vi först hem och åt och sen åkte vi till magnus en sväng.

nu är vi hemma igen och försöker få igång leos tangentbord. han har köpt ett nytt trådlöst och det funkar inte. vi får igång musen men inte tangentbordet :b mycket märkligt.

ikväll blir det nog till att ta det lugnt. jag har varit jättetrött hela dagen, så jag ska nog bara titta på let´s dance och ha det skönt, tror jag :)
förra veckan fick ju johan hem sin nya säng också. hela hans rum är en stor säng nu. haha. men den är väldigt skön och förhoppningsvis kommer jag sova jättebra i den. upp till bevis inatt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Malin

Var det rätt person som åkte ur Lets dance, tycker ud?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback