Ännu mer plugg..

Ha ha ha.. gud, vilka roliga föräldrar jag har ;) (se kommentarer från föregående inlägg)

nu sitter jag och tar en paus i mitt pluggande. har pluggat enda sedan jag kom hem och kommer få fortsätta med det väldigt länge till. fattar inte hur dom alltid lyckas få allting samtidigt. sen kommer det säkerligen gå flera veckor utan att vi har någonting :b aja, nu tänkte jag iaf att jag skulle byta ämne ett tag ;b projektarbetet är ju inte så ansträngande så jag tar nog tag i det, tror jag.

funderar på om jag ska tvinga med mej elinor ut på en promenad sen eller om det kanske är skönast att gå själv? eller är det kanske ännu skönare att springa? hmm.. jag har, som sagt, inte bestämt mej än, men vi får väl se hur jag gör :b nej, nu är det bäst att jag sätter igång annars fastnar jag väl här. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback