Aerobics

Nu har jag precis kommit hem från aerobicsen. sitter och äter en macka och dricker vatten och ska alldeles snart hoppa in i duschen. ska bara svettas färdigt först. haha.
hur som helst, träningen var skiiiitrolig och superjobbig! känns så underbart att röra på sej igen. jag har ju tröttnat på att bara springa och bara gymma hela tiden. är riktigt taggad inför detta nu. haha. dessvärre är styrkepasset jag skulle vilja gå på på torsdagar och då har vi idrott. känns lite onödigt att träna två gånger samma dag. speciellt nu när vi håller på med styrka och kondition på idrotten så att man faktiskt blir riktigt trött. men jag tror nog att jag ska göra så att jag gymmar på onsdagar istället. då kör jag aerobics på måndagar, yoga och eller promenad på tisdagar, gymma på onsdagar och idrott på torsdagar och så slappar jag till det riktigt ordentligt över helgen! låter inte det bra? haha. dessutom får jag ju nästan en timmas promenad varje dag eftersom jag går fram och tillbaka till skolan. jag hoppas verkligen att jag kan hålla det här nu, för det känns som att jag verkligen skulle må riktigt bra av detta. och jag menar, 300:- för en hel termin är ju inte jättemycket precis. jag behöver bara gå sju gånger till för att det ska löna sej, och det gör jag förhoppningsvis :)

nej, nu ska jag inte svammla mer, tror jag. istället ska jag gå och ta mej en lååång, skön dusch. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå, va kul att du tyckte om aerobicsen (eller vad det nu kan heta).

Duktigt av dig att hålla igång så mycket.

Hoppas Bosse-bus mår bra nu. Han såg ju mycket piggare ut igår kväll.



Ha det bra och godnatt.

2009-01-19 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback