Aerobics, yoga och golvkrubbning

godmorgon. igår var det aerobics som gällde. lyckades även övertala elinor och kajsa att följa med :) det var såklart roligt denna gång också, och jag köpte mej faktiskt ett terminskort :)
efter det följde dom med upp till mej och vi åt fruktsallad och tittade på SATC-avsnitt :)

när jag vaknade imorse gjorde jag ett yoga-pass. väldigt skönt och avslappnande :) efter det fick jag sätta igång och skrubba golvet. det tog ungefär tjugo minuter att få bort. det enda som fungerade var ugnsrengöring. inget annat var tillräckligt starkt. men jag fick ju dagens arm-träning iaf ;b

nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen gå upp till skolan. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad gjorde du under yoga-passet? Eller var det nåt annat som hänt som gjorde att du var tvungen att skrubba golvet? KRAM

2009-01-27 @ 14:17:31
Postat av: Rättstavningsfunktionen

Hur gör man när man KRUBBAR golvet??

Jag gissar på att det ska stå GOLVSKRUBBNING....



Som morsan sa: va fasen gjorde du på yoga-passet?

Du tog inte lite fel så det blev ett youghurt-pass??

Kram!

2009-01-27 @ 15:50:00
Postat av: Denise

åh, jag ville också gå på aerobicsen, men blev sjuk:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback