Träning och plugg...

ja, igår kom elinor och sofia till mej. vi bakade lite scones och hade så väldigt trevligt. efter att dom hade gått la jag mej och läste ut dan brown´s änglar och demoner. så himla bra! jag läste ju deception point för ett tag sen och denna var minst lika bra. så nu ligger hans digital fortress och väntar på att få läsas. och jag som inte ens tycker om att läsa! men dom här går verkligen inte att lägga ifrån sej. haha.

när jag hade läst ut boken var klockan kvart över elva och jag var inte ett dugg trött. så vid halv tolv satte jag igång och träna pilates. gjorde det en timma. så himla skönt så. och efter det somnade jag som en stock :)

innan skolan idag gick jag och nadja ner till gymmet i 1,5 timma ungefär. väldigt skönt det också :)

nu har jag precis kommit hem från skolan. har dock hunnit med att plugga lite fysik innan. hade tänkt att sitta med det jättelänge så att jag kommer någonvart, men hjärnan vill bara inte. så jag får försöka med det lite senare sen, tror jag :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, som vanligt. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: mamma

Herreguud, vad du trääänar!! KRAM

2009-02-04 @ 17:37:36
Postat av: Fysikprofessorn

Ojojoj, vad du tränar å står i! Bra jobbat!

Om man tränar o håller kroppen i trim, så går även skolarbetet lättare.

2009-02-04 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback