Tisdag

igår var jag ju som sagt på aerobics. det var jätteroligt och jättejobbigt. man blir mer och mer trött för varje gång eftersom nu kan man stegen så mycket så nu behöver man inte fundera, vilket leder till att man tar ut stegen mer och arbetar då mer. väldigt bra, må jag säga :)
efter det gick jag, elinor och kajsa upp till mej och satt här och gaggade en massa i några timmar. mycket trevligt :) och efter det somnade jag som en stock.

på morgonen idag skrev jag samhällsprovet. det gick bra, men jag har ingen aning om vad jag får, eftersom vg/mvg-frågorna ska man diskutera en massa så det är ju jättesvårt att veta innan. men vi får väl se, helt enkelt :b
efter det hade vi matte och sen vid halv tolv slutade vi eftersom erika är sjuk och vi alltså inte har någon fysik. inte helt fel att sluta vid halv tolv istället för vid fyra :b

i eftermiddag ska jag försöka plugga en del, tror jag. skulle absolut behöva det. lite senare sen kommer elinor och kajsa hit :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar en stund. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Njaaaeeoo.. a vi får se ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback