Stressigt värre..

jaha, igår skulle jag ju, som sagt, till johan. och när jag hade 100m kvar till station eller nåt såg jag tåget rulla in. så jag fick springa sista biten för att hinna. dessutom gick skosnöret upp precis då, så det måste ha sett mycket graciöst ut! men jag hann iaf :) men när vi kom till falerum blev vi stillastående i ca 20min för att vi var tvugna att vänta på att mötande tåg. detta ledde då till att jag fick stressa ner till jobbet för att leo inte skulle behöva vänta på mej. haha. men det gick ändå, det också :)

igår tittade vi på let´s dance och efter det somnade jag som en stock. trodde inte att jag skulle göra det för jag sov nästan två timmar precis innan åtta. haha. men det gick :)

idag har jag jobbat. var sååå segt. knappt inget folk alls. och inga varor att packa upp eller någonting.. och jag kan säga att både aftonbladet och expressen blir väldigt tråkigt efter ett par timmar ;b

när vi hade ätit lunch satte jag mej och pluggade förut. jag som har som princip att aldrig plugga på helger och lov bröt det igen. men precis som förra helgen så är det för att inte vara stressad i veckan istället ;b är fortfarande långt ifrån lugn, men det känns ju lite bättre iaf.

nu har jag precis sovit i två timmar. är ungefär lika trött som när jag gick på mina mediciner förut. då fanns det inget stopp på mej, och det gör det inte nu heller, känns det som ;b men det är ju bara en vecka kvar och sen är det ju lov :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. ska nog snart hjälpa leo att laga mat. blir grekisk pytt ikväll. såååå gott! :D hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, ja dom e jättefina:)

2009-02-07 @ 19:38:28
Postat av: Denise

hmm, glömde skriva vem det var ifrån, men du hajar nog;)

Postat av: Maja

Kajsa, kajsa du har för små byxor ;) inte en Bozz får plats i fickan. Ledsen, men Dilba är ju bara mattes tjej hihi..



Kram Maja

2009-02-08 @ 16:35:30
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback