Sportlov!

jaha, då var man hemma i vimmerby. nu har jag en hel veckas lov framför mej. sååå himla skönt. och så oerhört välbehövligt. nu ska jag bara se till att göra färdigt det sista på fysikuppdraget så att jag kan lägga det bakom mej. himla skönt. fick förresten tillbaka till idrottsprov idag. vg+ :) skapligt chockad jag blev. jag tyckte ju att det gick käpp rätt åt.. men det gjorde det tydligen inte.

ikväll ska vi äta tacos här hemma. vet inte riktigt vad vi ska göra mer, faktiskt. jag ska väl, som sagt, hålla på en del med fysiken, kan jag tänka mej. men jag har bara en labbrapport kvar att skriva, så det ska nog gå ganska bra. bara jag lyckas reda ut formeln så :b nej, men fasen vad tråkigt det här blev då. uscha.

nej, jag ska gå och se till att kaninerna lever. dom brukar ju vara lite småchockade när dom har åkt bil ;b

Kommentarer
Postat av: Denise

tack så mycket, jag är nöjd:)Nu är jag också hemma. Hur skönt som helst med lov!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback