Söndag

jaha, igår var det jobb som gällde igen. var oerhört lite folk igår också, men timmarna gick ganska fort ändå :b

på eftermiddagen satt jag och birgitta och tittade på några det onkända-avsnitt och så. mycket trevligt. och vid klockan åtta var det naturligtvis melodifestivalen. dock blev jag inte speciellt imponerad. jag har ju sagt i flera år att jag inte ska titta på det, så jag förstår inte riktigt varför jag ändå fortsätter :b

idag har jag bara suttit framför tvn än så länge. johan sitter just nu på bussen upp till stockholm. han ska nämligen på ACDC ikväll. hoppas att det blir riktigt roligt för honom. dock har jag sagt till honom att han måste skicka massa sms under dagen och natten så att jag vet att han lever. haha. märks det att jag är släkt med min mamma, eller vad? ;b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. sen ska jag äta och sen bär det iväg hem till gamleby och kaninisarna :) hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

ulf var också på ACDC... var en höjdare...

2009-02-23 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback