Promenad och plugg

Goddag. efter att vi ätit frukost imorse tog jag och mamma hundarna och gick en promenad. vi var ute en timma. jätteskönt. solen skiner och det är alldeles vindstilla :) helt underbart, faktiskt.

nu har jag precis pluggat lite. äntligen känns det som att jag faktiskt börjar få grepp om det där provet. jag har väldigt mycket annat att göra, men det känns ju skönt att få lite avklarat iaf ;b

i eftermiddag och kväll har jag ingen aning om vad som händer, men troligtvis ska jag väl plugga en hel del till. det behövs. annars så blir det väl mest att ta det lite lugnt, tror jag.

nej, nu ska jag, som vanligt, läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

nej men jag brukar aldrig få det! :P

Postat av: Anna

Du har blivit utmanad! kolla bloggen

2009-02-01 @ 22:42:22
URL: http://chana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback