Övernattning hos syster

i tisdags eftermiddag följde jag med matilda hem till henne. på kvällen åt vi tacos och spelade wii fit och gjorde lite pilates. så roligt så :)
igår var vi jättesega hela förmiddagen. låg i soffan och tittade på tv enda fram till klockan tolv. då tog vi tag i oss själva och gick en promenix med doris. (ibland är det ju tur att man har djur så att kroppen kommer igång.) efter det gjorde vi jättegod mat och så, och vid halv fem åkte vi på auktion. det var första gången jag var på auktion, men det var ganska kul. men medelåldern är ju ganska hög om man säger så. hehe. matilda och adam ville ha en fotölj, fälgar och en mobil, men det var nån himla gubbe som absolut skulle ha den där fotöljen, så det blev tyvärr inget :b
efter auktionen åkte vi hem till vimmerby. var hemma halv tio ungefär, tror jag.

idag har jag faktiskt varit duktig och ringt runt och sökt praktikplats. just nu väntar jag på ett en från handikappomsorgen ska ringa tillbaka och så ska jag återkomma till kalmar tingsrätt imorrn eller på måndag, så vi får väl se hur det blir :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback