Osammanhängande babbel

Hejhej. igår på kvällen åt vi tacos och efter det åt vi en jättegod efterrätt som jag och mamma hade gjort tidigare på dagen. nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men gå in på mammas blogg och kolla: tootoolah.
På kvällen kom sara in en sväng också. mycket trevligt :) vi två och mamma och pappa satt och tittade på på spåret och let´s dance :) efter samantha somnade jag som en stock. var hur trött som helst.

idag hade mamma gjort frallor i ugnen till frukost. himla gott :)
efter det la jag mej i sängen och tittade på knutby-vägen hem. (mamma spelade in det åt mej i torsdags) det är ju helt ofattbart alltså. jag ska absolut försöka se de andra två delarna också.

nu sitter jag och anna och håller på lite med fysiken. men vi har nog äntligen löst det, tror jag, så nu är det bara att skriva ihop labbrapporten och sen är vi färdiga med hela uppdraget :D sååå skööönt!

ikväll ska mamma och pappa till hast och jag tror att jag ska följa med dit. det är ju mycket trevligare att vara där och äta trerätters och spela spel än att sitta här hemma själv och uggla :b

just det, det är ju alla hjärtans dag idag. himla sorgligt att jag är i vimmerby och johan i åtvid ;b menmen, vi bestämde att vi skulle fira det någon annan dag istället. haha. romantiskt va? ;) men om jag ska vara helt ärlig tycker jag inte att det är något speciellt med det, men jag tycker samtidigt att det är en fin tradition :)

alltså, det märks att jag har tråkigt för det blev ju bara en massa osammanhängande babbel detta. nästan så att det börjar lika kats blogg ;D
bäst jag slutar. hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, det var jättemysigt! Nybakta frallor låter inte dåligt heller!Nu har jag uppdaterat om filmen. Den va jättebra!Kan verkligen rekommendera!Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback