Onsdag

godmorgon. igår fick jag tillbaka mitt samhällsprov som jag skrev förra veckan. fick endast 0,5 fel! helt sjukt bra :D däremot skrev jag idrottsprovet och det kändes inte alls bra :b dels hade jag ont i huvudet och så var jag trött och så, så jag kunde verkligen inte formulera mej, kände jag :b menmen, vi får väl se hur det gick.

på kvällen var kajsa och elinor här och gaggade. som vanligt gjorde vi inget speciellt, men hade oerhört roligt ändå :D

nu ska jag alldeles snart åka iväg till skolan. börjar inte förrän halv ett, så det blev en ordentlig sovmorgon idag. så himla skönt. det behövs verkligen emellanåt :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejesvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Haha, jaså det tycker du ;) Tack iaf!

Postat av: Denise

nice, ett halvt fel! Du äger ibland kajsa:)

2009-02-11 @ 18:13:18
URL: http://deniseekenman.blogg.se/
Postat av: kats

fniss, ja det är sååå kul att vara djurägare varje dag,....fniss alltid så kul ;o) inget besvär alls,...

2009-02-11 @ 21:44:18
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback