Motion och fruktsallad

Godkväll. skulle ju på aerobics ikväll, men hon var skadad så istället var det motion, hette det. det var väldigt likt det man gör på friksis&svettis. det var roligt, men fruktansvärt jobbigt. jag är helt död i hela kroppen nu. men det som är så himla skönt med det passet är man att tränar både styrka, smidighet och kondition.. hela paketet liksom. så jag vet inte riktigt om jag ska fortsätta på aerobics eller börja på motionen istället :b vi får se. kanske går varannan vecka?

efter passet så gick jag, nadja, elinor och kajsa upp till mej och åt fruktsallad och satt och pratade. dock var vi jättetrötta allihopa och kajsa och elinor ska upp halv fem imorrn för att ha stalltjänst, så dom gick hem typ kvart över nio. känns väldigt konstigt att klockan är så lite och dom redan gått. haha.

nej, nu ska jag nog lägga mej, tror jag. godnatt.

Kommentarer
Postat av: kats

fniss fniss den var kanon... ska jag komma ihåg... hjärntumör å inte fattar bättre... ha ha ..

Postat av: Denise

Ja, verkligen:) Gud vad gott med fruktsallad!Nu blev jag jättesugen på det..

2009-02-24 @ 23:09:06
URL: http://deniseekenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback