Måndag

jaha, imorse ringde klockan vid kvart i sex. inte roligt alls, vill jag mena :b efter vi ätit frukost och så skjutsade mamma mej till gamleby.
slutade vid tolv idag. väldigt skönt, måste jag få säga. efter det gick jag ner till biblioteket. min bok har tyvärr inte kommit. med det finns ju en mening med allting, så jag ser det positiva i att då kan jag inte göra mer på det arbetet just nu och behöver alltså inte fundera över det.

jag pratade förresten med lisa, idrottsläraren, idag. det gick bra, men rösten höll inte riktigt hela vägen. haha. men det känns skönt att ha fått det gjort och det känns som att jag kan ta det lite lugnare nu iaf.

i eftermiddag ska jag plugga en del och så ska jag nog mest ta det lugnt. ikväll är det aerobics som gäller. himla skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback