Måndag

idag har det varit en väldigt bra dag i skolan. har varit både roligt och lugnt och så som det ska vara. dessutom slutade vi vid halv tolv, och det är ju inte helt fel, vill jag mena :) och som pricken över i:et har det varit världens vårväder idag :) solen skiner och fåglarna kvittrar. helt underbart! :D

när jag kom hem fixade jag kaninburen lite och diskade och så, och nu har jag precis pluggat till idrotten. jag känner mej inte färdig, men just nu känns det som att jag skiter fullständigt i hur det går. jag har iaf pluggat så pass mycket att det borde räcka till ett vg, så jag struntar i resten nu ;b

snart kommer anna hit en sväng. vi ska plugga lite tillsammans. himla skönt att ha någon att plugga med. blir mindre tråkigt då, om man säger så ;b efter det kommer pappa hit. han ska hjälpa mej lite med fysiken och så ska han fixa så att min tevedosa fungerar. jag har varit utan dosa i flera månader, så jag hoppas verkligen att det fungerar. det är så frustrerande. speciellt på kvällarna när man ligger i sängen och så inser man att man nog vill sänka ljudet lite. och sen när man kommer tillbaka till sängen hör man ingenting istället ;b

nej, nu ska jag gå och handla lite. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Gjorde ni inte idrotten förra veckan? Jag å Jimmy hade det provet dírekt efter djurprovet så man va lite seg i skallen.Haha:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback