Körlektion

jaha, idag är jag ledig från skolan. eller egentligen har jag idrottsprov, men det ska jag ju inte göra förrän typ tisdag eller nåt. känns ganska skönt. så tills idag har jag bokat en körlektion innei västervik vid två. efter att jag duschat förut så sminkade jag mej och så, för att jag tänkte att det kunde vara skönt att ha lite härlig egentid inne västervik och gå runt och titta i affärer. men för tio minuter sen började det vräka ner snö. hur kul är det att gå i affärer då egentligen? åh, vad trött jag blir :b det har ju varit soligt och fint i flera dagar nu ju.

nej, nu måste jag springa. klockan tickar. önska mej lycka till. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas körlektionen gick bra, trots snön! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback