Körlektion och 18-årsfest

Körlektionen igår gick väldigt bra, faktiskt. dock tyckte han att jag skulle använda mej av kopplingen mer när det går långsamt och ha foten på kopplingen i svängarna. och det blir ju väldigt svårt att lära sej eftersom jag verkligen inte är van vid det. men det löser sej nog.

när jag kom hem kom alice hit en sväng och efter det satte jag igång och göra mej iordning inför min klasskompis 18-årsfest :) den var riktigt rolig faktiskt. helt perfekt :) och duktig som jag är gick jag när jag hade som roligast. hehe.

det var liiiite segt att komma upp imorse, men det gick allt. dock upptäckte jag att jag inte skulle kunna cykla för det vräkte ner snö och låg redan flera cm på marken. men det gick allt.

nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. ska alldeles snart ge mej iväg till johan :) nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, visst går det fort :) Och snart (ganska snart iaf) fyller du 18 också :D fy va kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback