Johan-besök

efter skolan igår gick jag hem och pluggade en snabbis. efter det kom elinor till mej. runt halv åtta gick vi två och kajsa en långpromenad. var ute i en timma. väldigt skönt :) efter det gick vi upp till mej en sväng. innan dom skulle gå var det några killar som höll på att skrika en massa i byggnaden. det var jätteläskgt :b vi blev lika rädda allihopa. men som tur var så hörde jag senare på kvällen att dom gick ut, så då kunde jag sova lugnt iaf. haha. man vet ju aldrig vad som kan hända.

på förmiddagen idag var jag och anna och gymmade. jag hade träningsvärk från i måndags så det var extra jobbigt. men det är ju ändå så otroligt skönt :)

efter skolan idag gick jag hem och pluggade lite och sen gick jag och mötte johan på station. nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli halv åtta. johan ska nämligen bort till körskolan och boka en körlektion. skönt att han äntligen tar tag i det där :)

nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! jaa jätte stor skillnad gör det faktiskt :) blev mycket större och ljusare nu :)

Postat av: Pappa

Oj, vad kul att Johan ska ta tag i sitt körkort!

Hälsa.

2009-02-25 @ 20:59:39
Postat av: mamma

Jag såg dej allt på TV´n ikväll....du skötte dej sååå bra! KRAM

2009-02-26 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback