Jobbat

igår åkte jag och mamma till gamleby för att lämna min kaniner och lite av min packning som jag haft med mej hem efter lovet. efter det åkte vi vidare till åtvidaberg.
igårkväll gjorde vi inte speciellt mycket. jag tittade på knutby-vägen hem. det är verkligen helt sjukt. helt ofattbart. den filmen visar verkligen vilken makt folk kan ha. helt vanliga människor som blir så totalt hjärntvättade. nej, det är verkligen skrämmande.

idag har jag jobbat hela dagen. kom precis hem. det har gått bra, men det har varit sååå tråkigt. har inte varit nåt folk alls, i princip. så det har blivit en hel del aftonbladet och jag har lagt många kungen, harpan och spindelharpan. haha.

ikväll är det let´s dance som gäller. utöver det vet jag inte. jag är ganska trött så det blir väl ryggläge, antar jag.

jag måste verkligen ta tag i mej själv och ringa en sjukgymnast. jag står snart inte ut mer alltså. och det känns som att det bara blir värre och värre för varje vecka som går :b

nej, nu ska jag gå ner och vänta på att maten blir färdig. hehe. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, det borde du verkligen testa!:D Jag kom på att jag verkligen har missat något som inte har åkt tidigare:b:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback