Göra massa nytta- dag

idag hade vi bara samhäll. eller ja, på dom andra två lektionerna frågade jag om jag inte kunde få jobba hemma, och det gick bra. detta innebar att jag slutade strax efter tio. inte helt fel, det inte. och vad mycket man hinner med när man är ledig. jag har hunnit plugga massor, tvätta, vattna, äta, bytt lakan, diska och lite annat småplock. helt underbart :) nu sitter jag här och kopplar av ett tag. det behövs det också, kan jag säga.

ikväll är det aerobics som gäller. himla skönt. får se hur mycket jag har glömt bort. jag har ju inte varit på två veckor nu :b men det ska säkert gå bra.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag nog plugga lite till, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback