Gamleby och Västervik

godkväll. imorse ringde klockan vid halv sex. inte roligt alls :b vid halv sju åkte jag, mamma och sara mot gamleby. jag glömde nämligen att hämta ut några böcker från biblioteket och mamma skulle ändå jobba i västervik så då tog vi svängen där över. kändes väldigt konsigt dels att vara i gamleby när jag inte riktigt behöver, men framförallt att vara i min lägenhet i flera timmer utan några kaniner :b
på förmiddagen låg jag och sara och tittade på det okända-avsnitt och sov i omgångar. riktigt skönt. strax efter ett gick vi bort till biblioteket och efter det tog vi bussen in till västervik och tog en fika och så, för att sedan åka med mamma hem vid klockan fyra. tack för sällskapet, sara :)
nu har vi precis ätit middag. blev kycklingsallad med tzatsiki (stavas det så?) till. jättegott.

ikväll ska jag nog  inte göra någonting. är hur trött som helst och skulle helst av allt bara vilja gå och lägga mej redan nu. men jag ska nog passa på att borsta bosse och bettan lite, tror jag. det behöver dom. fast först och främst ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, den borde du absolut se:) Det där med att kolla på det okända- avsnitt och sova i omgångar lät helt underbart:D

2009-02-16 @ 20:05:06
Postat av: Denise

Ja, den borde du absolut se:) Det där med att kolla på det okända- avsnitt och sova i omgångar lät helt underbart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback