Fullt hus

igår efter skolan gick jag och nadja till gymmet. såå himla skönt. vi var hemma hos mej vid halv sju ungefär. då lagade vi lite mat och strax efter sju kom anna och linn hit. och strax efter åtta kom även elinor och plingade på dörren. så himla trevligt så :) vi skrattade så vi hade kramp i magen allihopa :)
anna skulle dock upp och mjölka klockan fem så hon och linn gick strax innan tio. nadja stannade till strax efter tio och elinor kom iväg halv ett. haha.
det jag tycker är så himla skönt med dessa människor är att man verkligen kan prata om allting på en och samma gång. ena sekunden skrattar vi jättemycket, men man kan även prata om allvarliga saker. oerhört skönt :)

nu har jag precis haft dagens enda lektion dvs idrott. hade handboll idag. riktigt jätteroligt faktiskt :)

nu sitter jag och väntar på klockan. ska alldeles snart ta tåget in till västervik och ha körlektion. nej, det är bäst jag klär på mej nu faktiskt. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback