Äntligen helg

igår efter skolan åkte jag in till västervik för att ha körlektion. och när jag klev av tåget blev jag intervjuad av svt angående alla problem som är med tågen på den sträckan. så igårkväll var jag på tv. coolt va? ;b

körlektionen gick faktiskt väldigt bra. tyckte jag iaf. haha. sen vet man ju inte riktigt vad hasse tyckte ;b det var bara lite smågrejer som inte var helt kanon.
när jag kört färdigt kom matilda och hämtade mej, så vi gick på stan en sväng. jag köpte ett par rosa-orange shorts. dom var superfina, så jag kunde inte låta bli att köpa dom trots att det är flera månader kvar innan jag kan använda dom :b

när vi var färdiga på stan åkte vi hem till mej där johan väntade. på kvällen åt vi tacos och satt och tittade på tv. väldigt trevligt faktiskt :)

nu är jag hemma i vimmerby. jag och johan ska vara hundvakt i helgen, medan mamma och pappa är i örebro och kollar på footloose. hoppas att dom får riktigt roligt :)

ikväll blir det god middag och sen kommer sara in lite senare ikväll, tror jag. sen blir det förhoppningsvis let´s dance och lite onyttigheter :)

men nu ska jag läsa lite bloggar. har ju ändå inget vettigt att skriva här, känner jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vi e TV-stars;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback