Vintermys

Hej, mitt vinterland, nu är jag här!

Ja, för det var visst bra länge sedan jag skrev någonting här nu :b

Vaknade precis. Solen skiner, backen är vit av snö, i sängen ligger älskling och sover och jag är bara allmänt lycklig :) Känns som att det blir en bra dag idag.

För er som inte vet det så gick jag på jullov i fredags och börjar inte skolan igen förrän i mitten av mars pga praktik. Jag ska dock inte ha någon praktik utan ska istället plugga eftersom jag läser en distanskurs. Den stannar inte av bara för att jag har praktik. Dessutom ska jag försöka få mattekursen färdig så slipper jag den i vår :) Allt detta är dock helt självvalt så det känns ändå väldigt bra.

Helgen har jag och johan spenderat här i gamleby. Eftersom vi inte firar jul tillsammans ville vi träffas lite nu innan så han kom hit i fredags kväll.
Helgen har vi bara spenderat med att ta hand om varandra. Vi har hyrt film, ätit gott och onyttigt och bara haft det väldigt mysigt, helt enkelt :)

Nej, nu tycker min mage att det är dags för frukost. Ska koka mig ett ägg och äta lite yogurt och annat smarrigt :)

Kommentarer
Postat av: Lasse

God morgon på er!

Låter som ni haft välbehövlig vila och lugn.

2009-12-20 @ 10:35:57
Postat av: Mamma

Äntligen en uppdatering. Kan du få din syster att göra likadant? KRAM

2009-12-20 @ 11:58:20
Postat av: Maja

Vilken härlig helg och morgon, ta vara på det. Kram på er! Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback