Shopping i Linköping

Igår var jag, mamma och mormor till linköping och shoppade.

Dagen började med att jag skulle åka bil från åtvid till brokind för att möta upp mamma och mormor där så att vi kunde ta gemensam bil till linköping. var skapligt nervös kan jag säga eftersom jag aldrig varit på den vägen överhuvudtaget. visste inte ens att den fanns. men det gick så bra, så bra. hade ingen nytta av någon utav de tre kartor jag skrivit ut. kände mej väldigt stolt där, måste jag få säga :)

när vi kom fram till linköping gick vi först på stan. tyckte att det verkade lite dött och det berodde på att affärerna öppnade vid tolv och inte vid elva, som vi trott. men åhléns var öppet så vi gick där och strosade i en timma. jag hittade en supersnygg väska som mormor köpte till mej i julklapp :)

efter åhléns gick vi på lagerhaus, indiska och lite annat smått och gott. och till lunch fick det bli tacobar :)
när vi ätit tog vi bilen till biltema. därinne köpte jag en rattmuff! haha. har inte hunnit sätta på den än, men det blir säkert jättebra när jag gjort det :)

efter det gick vi in på ikano-huset. först blev det en låååång sväng inne på kappahl, där vi handlade alla tre. jag köpte en jätteläcker tunika, en body och en julklapp :)

efter det fikade vi och sen blev det gina, där vi också handlade alla tre :) jag köpte ännu en tunika :)
efter gina blev det jc, där jag provade typ hundra jeans och hittade faktiskt ett par som kändes kanon :)

sist men inte minst blev det ikea och sen lite småaffärer! blev väldigt, väldigt nöjd med dagen och allt handlande!

när jag skulle åka tillbaka till åtvid igen fick jag en chock. det är nog en underdrift när jag säger att jag såg minst 500 hjortar! det var helt sinnes! dom var överallt! jag var helt fascinerad av mängderna! men jag körde inte på någon iaf, och det var ju skönt :)

Tack mamma och mormor för en kanonbra dag!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Jag säger bara en sak: RATTMUFF!!!!!!!!!!!

Vad i hela fridens namn???? ;-)

2009-12-08 @ 17:18:14
Postat av: Maja

Vill oxå ha rattmuff...Önskar jag varit med.



Kramar Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback