Julfest

Igår hade vi julfest med jobbet. Det var superroligt!

Först när vi kom dit blev det lite glögg och mingel. efter det började vi med en tävling. första grenen luftgevärsskytte, vilket innebar att man skulle skjuta på skumtomtar med ett luftgevär! gissa vem som sköt en skumtomte?! Inte var det jägarna som stod för det inte.. nejnej, det gjorde jag! kände mej vääldigt stolt där, måste jag få säga :)

efter det åt vi julmat, som var supergod. ingenting slår ju mammas, men detta var väldigt gott!

efter maten körde vi gren nummer två, som var hästskokastning. det var nära flera gånger, men dom rackarna åkte av igen, så det blev inga poäng för mej där :b och inte för speciellt många andra heller, för den delen. efter det genomförde vi den tredje och sista grenen som var pilkastning. det gick käpp rätt åt h*****e för min del. fick två poäng på sex pilar. haha. mycket bra gjort!

efter det blev det kaffe och ost och kex :) sitter ju aldrig fel, må jag säga.

för vår del blev det hemfärd runt tolv någon gång. lite lagom, faktiskt :)
Tack för en kanonbra kväll igår!

Kommentarer
Postat av: kats

men så himla kul det låter:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback