När hjärnan och almanackan inte samarbetar...

I måndags åkte jag och matilda ner till västervik tidigt på morgonen för jag skulle vara på sjukhuset klockan elva. dock skulle vi gå på stan och shoppa lite innan, men vi kom dit typ tjugo i tio så affärerna var ju inte öppna. så vi åkte bort till pappa i husvagnen och drack lite kaffe, och plötsligt slog dej mej... jävlar... det är bara den tredje... jag skulle vara på sjukhuset den fjärde!
skrattandes ringde jag till chefen och förklarade att jag gjort bort mej, och han sa att han blev lite förvånad när jag inte var där på morgonen eftersom jag skrivit på lappen han fått att jag skulle vara ledig den fjärde. haha. så det kan bli ibland. jag som alltid brukar ha stenkoll på allting...
men eftersom det är många mil mellan åtvid och västervik fick jag ta ledigt även på måndagen, så jag och matilda hade många timmar vi kunde gå på stan :)

måste även säga grattis till sara, som tog körkort igår! så himla skönt! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

tackar. =) hihi

2009-08-06 @ 09:35:12
Postat av: kats

ja så ka ndet gå... då fick ni ju lite mer tid för att shoppa, fika och umgås... så bra:o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback