Disney jul

Idag när jag var hos matilda fick jag ett litet, ganska dyrt, infall :b hon hade fått hem nåt erbjudande från fyrklövern på bland annat en del av deras disney jul-servis och jag kunde bara inte låta bli, så jag beställde lite :)


I denna serie finns det 12 olika disney-motiv. I detta erbjudande får jag fyra kuvert av ovanstående för bara 50:- inkl. frakt. sen när jag fått hem det ska jag beställa ytterliggare 8 kuvert så att jag har en av varje motiv och i och med att jag beställer mer så får jag 2 skålar och ett tre vånings-kakfat :)

just nu är jag väldigt lycklig och nöjd, måste jag få säga :) kan inte vänta tills dom kommer hem :) så nu vet jag vad jag vill ha i julklapp framöver iaf :) tänk så himla roligt att ha något sånt. det finns ju mattallrikar och så också naturligtvis :)
gå gärna in och titta själva
här

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina dom var:) ( Jag har startat ny blogg föressten)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback