Västervik och Frödinge

hejhej. igår gick jag upp jättetidigt för att ta bussen till väservik redan tjugo över åtta :b vid tio var jag på sjukhuset. gick snabbt och smidigt och så, så det kändes ganska bra :b
efter det gick jag och åt en helt underbart god laxsallad på tant grön. det är vardagslyx, vill jag mena. får inte nog. jag skulle nog kunna äta hur mycket som helst av den.
efter den gick jag och hade en körlektion. gick också bra, så det känns inte helt hopplöst det heller.

när jag åkte hem från västervik hoppade jag av i frödinge och gick till matilda. vi gjorde inte speciellt mycket på eftermiddagen. åkte in till stan en snabbis bara. på kvällen grillade vi och gjorde potatisgratäng. matilda är en riktigt mästerkock. sååå himla gott! både köttet och potatisen blev helt underbart. efter det satt vi och tittade på tv och åt lite godis och så. gick och la oss runt halv elva eftersom både matilda och adam skulle upp och jobba idag.

så idag fick jag gå upp jättetidigt igen eftersom jag skulle åka med matilda in till stan. men jag råkade visst gå och lägga mej när jag kom hem och vaknade precis nyss. inte bra där, kan jag säga. är ju dubbelt så trött nu :b

nej, nu ska jag faktiskt gå och plugga fysik. på mitt påsklov, är det inte hemskt? men å andra sidan blir jag ju klar med kursen väldigt tidigt då :) nej, nu ska jag ta tag i mej själv. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh, en bra egenskap som jag ärvt av mamma! fniss Hur jag än gör så blir maten god!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback