Våren är här!

sitter i lägenheten med balkongdörren öppen och solen i ansiktet. det är vår! fåglarna kvittrar utanför och man riktigt känner vilken energi man får. jag hör musik spelas och folk som pratar. kan det bli bättre?
just nu sitter jag och väntar på elinor. vi ska troligtvis gå och köpa en glass och ta en liten promenad. känns som det vore skönt :)

dagen har varit väldigt bra, och det känns som jag har rett ut väldigt mycket av allt jobbigt jag skrev att jag hade igår. känns väldigt bra just nu :)

nej, nu hoppar bosse fram till balkongdörren och är lite nyfiken så det är väl bäst att jag riktar min uppmärksamhet mot honom. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ooooppps! Se upp så inte Bosse hoppar ut!!

Eller, gallret kanske är så tätt så han inte kommer ut.

Visst är det härligt när vädret är så här!

Mamma och jag har städat båda bilarna invändigt idag.

Kan säga att det var VÄÄÄLDIGT nödvändigt. :-)

2009-04-01 @ 20:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback