Tripp till Linköping

goddagens. på förmiddagen idag var jag och johan ute och gick en sväng i solskenet. vi var ute ungefär en timma. tog oss en tripp upp på toppen på grusgropen. det var högt, vill jag mena. och brant :b men det var skönt där uppe. men skulle ju göra som johan och timmy gjorde när dom var små, nämligen släpa upp en soffa dit så man har någonting att sitta på. haha. jag fattar bara inte hur dom bar sej åt. det är ju hur brant som helst :b

efter lunch gjorde jag mej iordning och så åkte jag, johan, jocke och jocke in till linköping en sväng. mycket trevligt :) medan pojkarna var inne på systemet gick jag in på skopunkten. och det skulle jag inte gjort. rena självmordet. men jag var duktig nog och inte handlade någonting iaf. haha.

nu är vi hemma igen. blir enbart att ta det lugnt ikväll. både jag och johan är hur trött som helst. johan somnade i bilen påväg hem förut och jag var nära jag också. så det blir nog en tidig kväll ikväll. men det är ju skönt det också ibland :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback